Inlägg: 2077177
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: håller med alla här inne om att Frölunda har på tok för mycket reklam och har alltid haft! Gillade dock när Frölunda hade FIB Aktuellt på ryggen på 70-80 talet. Brynäs har en stilren tröja utan en massa kladd, men svart, gult och rött är ju absolut inte snyggare än grönt, vitt och rött MEN det är ju trots allt en smaksak. Skulle vilja se Frölunda i sin Rangers liknande tröja som dom hade för längesedan, det hade varit coolt, men då utan indianen:)
Mike..F
Mike..F
+ 1
Men är glad att vår dress skiljer sig så mycket från andra .
Nu är det dags att leverera på isen också . Inte bara utanför . .