Inlägg: 2084013
Svarskommentarer
Sv: Linköping HC - Brynäs IF 01-10-2020
Zappaholic: Tycker att det är odisciplinerat på vissa håll i Brynäs och så har det varit alla matcher. Man hänger inte med och drar på sig onödiga utvisningar vilket resulterar i onödiga poäng tapp. Sedan har vi ett antal spelare som inte, enligt min åsikt platsar i SHL som bl.a. Björk. Riktig usel insats idag. Sedan är jag inte imponerad av Ölund heller. 13 insläppta på 3 matcher är inte imponerande.
Nu tar vi tag i taktpinnen direkt från start nästa match och tar 3 friska pinnar.
Nu tar vi tag i taktpinnen direkt från start nästa match och tar 3 friska pinnar.
+ 1
Sv: Linköping HC - Brynäs IF 01-10-2020
Jag kollade repriserna på utvisning 2 och 3 innan målen. Jäklar vad spelarna har svårt att stå upp på benen i ett viktigt läge i matchen 😊
LHC har 21 missade skott mot mål idag. Vad säger det dig?