Inlägg: 2092112
Sv: A proposito de nada
magr: vi hade iallafall bättre Corsi än HV71 igår, om vi ska ta något positivt
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Luddf: och sköt fler än 20 skott, bara en sån sak...
F.ö. finns inga ursäkter gällande Rödins frustrationsutvisningar igår och en avstängning känns solklar. Att crosscheckingen tar illa för att HV backen går lågt är en olycklig omständighet.
F.ö. finns inga ursäkter gällande Rödins frustrationsutvisningar igår och en avstängning känns solklar. Att crosscheckingen tar illa för att HV backen går lågt är en olycklig omständighet.