Inlägg: 2092131
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jag gissar att Rödin får 5-7 matcher.
Disciplinnämnden har ju för vana att ge avstängningar för brynässpelare
som är uppåt väggarna för långa, och som ingen förstår.
Att bli kallade fågelskådare eller vad det var, efter Anderséns avstängning
för ett par säsonger sedan, verkar ha tagit hårt hos nämnden.
Disciplinnämnden har ju för vana att ge avstängningar för brynässpelare
som är uppåt väggarna för långa, och som ingen förstår.
Att bli kallade fågelskådare eller vad det var, efter Anderséns avstängning
för ett par säsonger sedan, verkar ha tagit hårt hos nämnden.
+ 1
Crossen i klippet känns iaf betydligt lindrigare än den som Rödin fick 2+2 för.
Är han bara anmäld för den i klippet?