Inlägg: 2198572
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Men Pettis, har verkligen någon sagt att du har haft fel? Det är väl mer att många vill undvika spekulationer innan faktan är på bordet, oavsett sannolikhet.
+ 11
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey85: Ibland har skvallerkärringar och konspirationsteoretiker också rätt. En vacker dag visar det sej att det är 5G-masterna som orsakar Covid.
+ 7