Inlägg: 2226536
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Kenneth Bergquist hade ett rätt roligt smeknamn, bacon.
Andra sköna nick jag minns är Masken, Ankan, Magic, Skuggan, Kolan och Boom-Boom.
Andra sköna nick jag minns är Masken, Ankan, Magic, Skuggan, Kolan och Boom-Boom.
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Bland Brynäsare gillar man ju "Stöveln". Dessutom var ju gubben trevlig när man fixade cykeln. Om man bortser från Brynäsare är nog Nils "Björnungen" Johansson mitt favorit-smeknamn på en spelare.
Någon som kommer på något kul hockeysmeknamn som sticker ut?