Inlägg: 2375256
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: förstår hur du tänker. Men jag kostar på mig att vara lite naiv efter EN match men jag tror att det blir en bättre säsong nu jämfört med den förra.
Känns som att vi har en bättre spets i år. Bredden är värre, läs 4:e linan.
Såg stundtals bra ut mot Rögle, 1 pinne i Ängelholm är/var bra.
Känns som att vi har en bättre spets i år. Bredden är värre, läs 4:e linan.
Såg stundtals bra ut mot Rögle, 1 pinne i Ängelholm är/var bra.
+ 1
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Det brukar jag tycka, sen blir vi jämndåliga likförbannat. Vill verkligen se oss gå tydligt plus mot Lhc i år.
+ 2
”Ät ägg” torde väl vara ett lag som hamnat efter oss i ligan?