Inlägg: 2375294
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Chanzone: många tycker Pudas är seriens bästa spelare (håller inte med, väldigt bra, men inte bäst).
Det epitetets (bäst i serien) var det nog INGEN som kallade honom i Brynäs-tröjan.
Men absolut; en imponerande och brant utvecklingskurva. Gillar hans driv, likt Gotlands-Larsson👍💪
Det epitetets (bäst i serien) var det nog INGEN som kallade honom i Brynäs-tröjan.
Men absolut; en imponerande och brant utvecklingskurva. Gillar hans driv, likt Gotlands-Larsson👍💪
+ 1
Sv: A proposito de nada
Chanzone: Pudas var väl den som satte lite baljor då och då från blå under tiden i Brynäs.
+ 1
Slet mitt hår när han lämnade Brynäs. Det lilla jag hade kvar. Personligen tycker jag han var bland dom mest spelskickliga backar vi haft i ”modern” tid.