Inlägg: 2376608
Sv: A proposito de nada
Davey85: skrev varken något om någon storhet eller vem som var den bästa tränaren.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{9630}: Ok, det var ganska lätt att tolka det som att du tyckte 11 vinster kvalificerar sig som att man "bevisat" nåt.
Påståendet om att Kollar, Ante mfl skulle vara bättre tränare än Manner saknar helt bevis och förankring i verkligheten.
Påståendet om att Kollar, Ante mfl skulle vara bättre tränare än Manner saknar helt bevis och förankring i verkligheten.