Inlägg: 2405916
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lunkz: Vad det gäller Palve, så hoppas jag verkligen att han hittar tillbaks till den form han en gång hade. Om det inte blir så och Brynäs får till ett avslut med honom så är jag livrädd att han går till något annat lag i SHL.
För skulle han få samma kick som han fick när han lämnade LHC och kom till BIF, då blir det inte roligt för någon av våra målvakter.
För skulle han få samma kick som han fick när han lämnade LHC och kom till BIF, då blir det inte roligt för någon av våra målvakter.
+ 1
Tror det kommer in 1 forward iallafall.
Om vi blev av med Palve så skulle ytterligare 1 till in