Inlägg: 2405964
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
malkin: Just nu är inte Palve för bra för AS, tror han skulle göra en jävla massa poäng i form dock. Men tror inte Palve har självbilden att spela i en andraliga.
Min gissning är ändå att han blir kvar säsongen ut.
Min gissning är ändå att han blir kvar säsongen ut.
+ 5
Sv: A proposito de nada
malkin: Kanske men Palve ligger nog runt 200k i månaden så ni skulle fortfarande behöva betala runt 100k isf vilket är rätt mycket för ett HA-lag. Tror nog inte heller Palve själv är så sugen på HA. Skulle vi hitta en lösning där vi släpper honom gissar jag att det snarare är typ finska ligan som är aktuell.
+ 4