Inlägg: 2406592
Sv: A proposito de nada
Davey85: jo spelade väl i Nashville mestadels rightare ,, gick upp mot de tyngsta jävligt tuff powerforward
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jim80: Är lite fascinerad utav den spelartypen och berömda kedjor som Devils "crash line" med Peluso, Holik och Mckay. Bostons "merlot line" med vår Paille, Thornton och Campbell är inte fy skam heller.
Ge oss en ny Granis.
Ge oss en ny Granis.
+ 6