Inlägg: 2489118
Svarskommentarer
Sv: Inte över riktigt än
Tgl:
Kontinuitet är ett populärt ord och det säger sig självt att det är energislukande att börja om processer om och om igen.
Snacka om att en degradering är ett effektivt sätt att tvingas börja om processer!
Var Elfsborg nära att åka ur någon gång under Bosse-eran?
Kontinuitet är ett populärt ord och det säger sig självt att det är energislukande att börja om processer om och om igen.
Snacka om att en degradering är ett effektivt sätt att tvingas börja om processer!
Var Elfsborg nära att åka ur någon gång under Bosse-eran?
Sen tror jag faktiskt att det kan vara som jag skrivit tidigare, det har funnits ett mål att inte göra för mycket med organisationen eftersom Brynäs tidigare har sparkat tränare/ledare i parti och minut. Bosse hade motsvarande beteende i Elfsborg som inte sparkade tränare t ex Magnus Haglund trots att han under perioder var starkt ifrågasatt.
Men, en jävla soppa har det blivit i alla fall!