Inlägg: 2584432
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Thias30: Den tydliga trenden är att Brynäs måste göra 5-6 mål för att ta 3 poäng. Det är ohållbart i längden.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Korta bänken NU, sluta låt halva laget lalla runt. Tre fågelholkar i båset med som måste somnat.
Sv: A proposito de nada
Thias30: tror du/ni att det kan vara samma åt andra hållet också? Varför ska målvakterna stå på huvudet om backarna är så fruktansvärt dåliga?
Det är inte hållbart.
Hela laget blir ju helt uppgivet när burväktarna är så här dåliga.
Vet av erfarenhet att om man har en kass målvakt så tappar man motivationen om det rasslar i nätet hela tiden.
Det man vill ha är stabilt.