Inlägg: 2638071
Sv: A proposito de nada
nittontolv: På dif hockey forum är man sura för att domarna åker och letar dif-utvisningar
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: 😂 Läste det också, två jävla utvisningar och man börjar lipa direkt. Har alltid undrat hur så mentalt svaga människor tar sig genom livet.
Skulle förstå om man gnäller vid 5/6-0 i utvisningar, men efter 2? Wow.
Skulle förstå om man gnäller vid 5/6-0 i utvisningar, men efter 2? Wow.
+ 1