Inlägg: 2676119
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Ja, Nybro är ett taktiskt väldrillat gäng som man inte tar med stora siffror. Deras spel lämpar sig bra mot topplagen. Samtidigt kanske deras mod och tro på vad de gör har minskat nu efter 2-0 i matcher. De kommer nog att försöka gå all-in i nästa match.
+ 5
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Håller med, man ska inte jämföra matchserier. Brynäs kan plötsligt se bländande ut mot exempelvis AIK.
Brynäs - AIK i en final, det vore väl nåt
Brynäs - AIK i en final, det vore väl nåt
+ 3
Spelet är långt ifrån glimrande men det är också Nybros sätt att spela. De spelar smart, kompakt och med mycket spelförstörande moment. Går inte att jämföra kvalité mellan de olika kvartsfinalerna.
Nu väntar nästa utmaning, att stänga matchserien i ett ÖVERGNÄLLIGT Liljas arena. Ett gnäll som Tommy Samuelsson verkar anammat till fullo.