Inlägg: 2705741
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Om du ger mig alternativen Gunnarsson och Cannata så tar jag Gunnarsson alla dagar i veckan. Även om bägge är riktigt trötta värvningar. Det måste ju finnas någon bättre/mer lovande som kan flåsa Källgren i nacken. Ska sätta mig och EP-scouta lite målvakter nu.
Ruben Rafkin som du länkade igår är klar för Tappara.
Ruben Rafkin som du länkade igår är klar för Tappara.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Peja: Var det inte Cannata som hellre satt av kontraktet i Tyskland än att hjälpa oss ta steget upp?
Om det stämmer så kan han gott stå utan ett SHL-kontrakt mer oss.
Om det stämmer så kan han gott stå utan ett SHL-kontrakt mer oss.
+ 9
Rent spontant hade jag hellre sett någon yngre, men tar Cannata över Gunnarsson. Inget rykte, men en tanke från min sida.