Inlägg: 2724698
Sv: A proposito de nada
Farsang: Syns att det finns mycket skicklighet hos grabbarna offensivt även om siktet är långt ifrån inställt. Defensiven tycker jag det känns lite värre med. Men man ska väl inte dra allt för stora växlar av en träningsmatch i augusti heller.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gavve: får också tänka på att det är Bertilssons första match och första matchen Djoos inte spelar med Dastous.
Snyggt skadeskjutet av Kopacka!
Snyggt skadeskjutet av Kopacka!