Inlägg: 2724887
Sv: A proposito de nada
Även om det bara är en träningsmatch så är det så tråkigt med domarstandarden i svensk hockey. Det här domarparet är ett stort skämt.
+ 6
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
RommeTigern: domarna är klappkass, men hur kan Brynäs dra på sig 8-10 utvisningar per match.. saknas disciplin i dessa matcher uppenbarligen.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Som jag sagt så många gånger innan, Larsen är ett monster på att täcka puckar. Synd att han ska vara så undermålig på resterande grejer
+ 1