Inlägg: 2782575
Sv: A proposito de nada
Jugge: Bäst för stunden måste ju gälla, alltid. Där har både Arvidsson och Nyquist mycket att jobba på. Lill-Fimpen är glödhet däremot. Han förtjänar definitivt en plats och om det stod mellan honom och Leo Carlsson som yngre spelare att vara med i truppen borde han ha fått den före Carlsson dessutom. Vansinne av Hallam.
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SuneMangs: Är verkligen Eklund den typen som kan spela långt ner i en kedjehierarki?
+ 1