Inlägg: 2782576
Sv: A proposito de nada
SuneMangs: Är verkligen Eklund den typen som kan spela långt ner i en kedjehierarki?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Ska han ens göra det egentligen? Han ligger 4:a i den svenska poängligan i NHL och ska givetvis spela top 6-minuter om han varit med, även om dinosaurierna i båset aldrig hade gjort det. Föreslår att du kollar lite Sharks-matcher och bedömer själv. Eklund är verkligen HAN i år.
+ 9