Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 2851392
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Brynäsgubbe: Inte bara släppa in 6 mål, man har ju BJUDIT på alla mål genom slarv. Helt otroligt dåligt.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Chanzone: Malmö verkar inte fatta att vi är suveräna seriesegrare och spelar grym hockey. Har de inte pratat alls om hur bra vi var i december?
+ 1