Inlägg: 3038680
Sv: A proposito de nada
Peja: Frågetecknet gäller väl anpassningen till stor is. Skridskoåkningen tycks vara medelmåttig men med ett extraordinärt spelsinne så kan det vara hanterbart (i vaje fall i teorin).
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silfver: Han rörde sig inte särskilt snabbt de två matcher jag såg från denna säsong, det gjorde han inte. Tror han kan blivit ganska hämmad av en andra korsbandsoperation, men förhoppningsvis kan han fortfarande ta igen lite och blomma ut om inte annat så mot slutet av säsongen/år två. Kan han bara röra sig okej så är det ju en mkt begåvad back, av meriterna att döma