Inlägg: 3038862
Sv: A proposito de nada
SuneMangs: Vilket otroligt fiasko att offentliggöra en stjärnvärvning för att se denne förlänga i NHL drygt ett dygn senare. Snacka om att ha missbedömt situationen totalt.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Hur har man missbedömt situationen?
"Felet" är väl att han hade ett bra slutspel.
Det kan ju inte Brynäs göra något åt.
Dom kontaktade ju inte han för 1 vecka sen och skrev i förrgår direkt.
I mitt tycke gjorde Alcén helt rätt. Satsade stort, gick på bra spelare. Tyvärr var han för bra I play-off så han fick nytt..
Bättre spänna bågen...
Nu får han åka till Hedemora och "ge ett erbjudande Adam B inte kan motstå"..
"Felet" är väl att han hade ett bra slutspel.
Det kan ju inte Brynäs göra något åt.
Dom kontaktade ju inte han för 1 vecka sen och skrev i förrgår direkt.
I mitt tycke gjorde Alcén helt rätt. Satsade stort, gick på bra spelare. Tyvärr var han för bra I play-off så han fick nytt..
Bättre spänna bågen...
Nu får han åka till Hedemora och "ge ett erbjudande Adam B inte kan motstå"..
+ 6
Sv: A proposito de nada
Peja: Men alltså har inte Brynäs skrivit kontrakt med han innan man går ut och presentera han?