Inlägg: 3038869
Sv: A proposito de nada
hahii: Välimäki är uppenbarligen en spelare från en för hög hylla för Brynäs. Rent krasst kan det ju ha varit risken att han skulle skriva ett nytt NHL-kontrakt som skrämde bort andra intressenter.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja:
Två saker.
JA gör det ju sjukt bra att hitta en back som en dag efter presentation skriver på ett En-vägs kontrakt i NHL värt ca 9 miljoner kronor.
Sen har ju Välimäki vart klar länge.. att offentliggöra värvningen innan 1 Juli är ju ett totalt haveri, har man väntat så länge pga slutspel osv så kan man vänta en vecka till.
Jag skulle inte bli förvånad en enda sekund över att JA inte hade koll att en UFA kan skriva kontrakt ända fram till 1a Juli....
Två saker.
JA gör det ju sjukt bra att hitta en back som en dag efter presentation skriver på ett En-vägs kontrakt i NHL värt ca 9 miljoner kronor.
Sen har ju Välimäki vart klar länge.. att offentliggöra värvningen innan 1 Juli är ju ett totalt haveri, har man väntat så länge pga slutspel osv så kan man vänta en vecka till.
Jag skulle inte bli förvånad en enda sekund över att JA inte hade koll att en UFA kan skriva kontrakt ända fram till 1a Juli....
+ 4