Inlägg: 3038873
Sv: A proposito de nada
Makita: Tre toppspelare ska alltså in nu, troligtvis från AHL. Tidigare år visar att det i sämsta fall blir någon som inte klarar av SHL-spel (Delia) och i bästa fall någon som blir bra efter halva säsongen (Bellows). Att man skulle pricka rätt med tre spelare nu verkar ganska osannolikt.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja:
Tråkiga besked för alla som håller på BIF. Jag måste också hålla med om att det är lite konstigt att man inte väntade ytterligare en vecka med att presentera honom om nu allt hade varit "safe" efter det. SHL är verkligen en farmarliga till NHL, men tyvärr är vi nog inte tillräckligt starka för att kunna ordna ett bättre avtal där de inte kan sno kontrakterade spelare.
Det är nog ganska osannolikt att alla tre prickar rätt, men det är också ganska osannolikt att all tre blir fel. Förmodligen kommer någon av dem bli riktigt bra och någon annan bli fansens hackkyckling.
Tråkiga besked för alla som håller på BIF. Jag måste också hålla med om att det är lite konstigt att man inte väntade ytterligare en vecka med att presentera honom om nu allt hade varit "safe" efter det. SHL är verkligen en farmarliga till NHL, men tyvärr är vi nog inte tillräckligt starka för att kunna ordna ett bättre avtal där de inte kan sno kontrakterade spelare.
Det är nog ganska osannolikt att alla tre prickar rätt, men det är också ganska osannolikt att all tre blir fel. Förmodligen kommer någon av dem bli riktigt bra och någon annan bli fansens hackkyckling.
Sv: A proposito de nada
Peja: Ska och ska Alcen är flexibel det har han tidigare visat.
Kommer han att ha lyckats värva en spelare ifrån översta hyllan innan säsongen startar blir jag förvånad.
Möjligtvis en eller ett par spelare för tredjekedjan som tar en halvsäsong på sig att anpassa sig likt Bellows
Kommer han att ha lyckats värva en spelare ifrån översta hyllan innan säsongen startar blir jag förvånad.
Möjligtvis en eller ett par spelare för tredjekedjan som tar en halvsäsong på sig att anpassa sig likt Bellows
+ 1
Sv: A proposito de nada
Peja: Finns stor stor risk att detta blir precis som med Witkovski...
Brynäs är illa ute
Brynäs är illa ute