Inlägg: 3038884
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäsaren1912: Det kan inte vara kul att heta Alcén just nu. Har misslyckats skapligt de senaste året gällande back besättningen. Plan B? Att invänta att Vällimäkis misslyckas och kommer till Europa eller hitta en annan toppback? Det är ju lite som i snickeri branschen, dom bästa snickare är inte tillgängliga. Ja, vilken soppa....
Sv: A proposito de nada
Nu måste det väl komma ett uttalande från Alcén? Dels där han berättar varför dom valde att presentera Välimäki när hela hockey världen vet om att han kan signa nytt med Carolina fram till sista juni. Samt berätta hur jobbet nu ser ut framåt för att hitta en ersättare till Välimäki och även berätta om man hade några som helst indikationer på att Carolina ens övervägde att skriva ett nytt kontrakt med Välimäki.
Men även klargöra om Chrona kommer stanna i Brynäs eller om det finns en risk att vi tappar även honom efter att hans rättigheter byttes bort för ett tag sen
Oavsett vilket så kan man konstatera att den här morgonen fått sämsta tänkbara start, och det är ju knappast så att det här beskedet gjorde Alcéns jobb lättare framåt utan nu är det tillbaka till ruta ett.
Men även klargöra om Chrona kommer stanna i Brynäs eller om det finns en risk att vi tappar även honom efter att hans rättigheter byttes bort för ett tag sen
Oavsett vilket så kan man konstatera att den här morgonen fått sämsta tänkbara start, och det är ju knappast så att det här beskedet gjorde Alcéns jobb lättare framåt utan nu är det tillbaka till ruta ett.
+ 2