Inlägg: 3038895
Sv: A proposito de nada
Lunkan: Du skulle vara lika förbannad då, för det skulle vara en jävligt konstigt annonsering av en värvning. "Vi har skrivit kontrakt med Juuso på två år, men han fick nytt kontrakt i NHL pga en klausul så vi får se om han kommer tillbaka till år två eller om han fortsätter i NHL."
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
magr: Jag skrev vänta tills det är safe, varför ska jag bli lika förbannad över att någon som inte är presenterad försvinner? Man kan inte tappa något man inte har.
+ 1