Inlägg: 3038899
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäsaren1912:
Lägg därtill spetsbacken som skulle ha värvats hela förra säsongen innan shl ens startat men som aldrig kom. Witkowski du får ursäkta.
Som jag varit inne på under alla alcens år. Han borde inte vara sportchef i Brynäs. Och om han ska vara det borde brynäs ha anställt en General Manenger redan från dag 1 som klubben då lovade att man skulle ha.
Denna silly är faktiskt rätt jobbig.
Dessutom hör jag att spelare är klara. Men Brynäs kommunikation mot oss fans är kass. Och det känns som hela föreningen vill provucera oss fans.
Inte första gången det dröjer med offentliggörande.
Minns hela förra sillyn också. Alla visste att spelare skulle lämna men Brynäs har blivit shls sämsta klubb på kommunikation. Tyvärr.
Lägg därtill spetsbacken som skulle ha värvats hela förra säsongen innan shl ens startat men som aldrig kom. Witkowski du får ursäkta.
Som jag varit inne på under alla alcens år. Han borde inte vara sportchef i Brynäs. Och om han ska vara det borde brynäs ha anställt en General Manenger redan från dag 1 som klubben då lovade att man skulle ha.
Denna silly är faktiskt rätt jobbig.
Dessutom hör jag att spelare är klara. Men Brynäs kommunikation mot oss fans är kass. Och det känns som hela föreningen vill provucera oss fans.
Inte första gången det dröjer med offentliggörande.
Minns hela förra sillyn också. Alla visste att spelare skulle lämna men Brynäs har blivit shls sämsta klubb på kommunikation. Tyvärr.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Brynäsaren1912: lite av en feberdröm det här ja. Börjar likna ett ohälsosamt förhållande med så kallad gaslighting. Börjar tvivla på verkligheten själv. Ska man skratta eller gråta?
Det här är ju en image-fråga också. Det ser direkt pinsamt ut gentemot resten av hockeysverige
Det här är ju en image-fråga också. Det ser direkt pinsamt ut gentemot resten av hockeysverige
+ 1
Söderström till Schweiz
Finnen Klar Nej jag menar stannade i NHL
När kommer nästa pungspark.. väck mig ur denna jävla mardröm. Vanligtvis går jag och längtar att nästa säsong ska starta vid denna tidpunkt. Det kan man lugnt säga att jag inte gör nu.