Inlägg: 3038994
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Man kan såklart tycka vad man vill om det senaste bakslaget, men för mig är det största misslyckandet att man, för andra året i rad, försätter sig i en situation där man är beroende av att hitta den helt avgörande spetsen i juli och framåt. Dessutom handlar det om upp till fyra spelare, sannolikheten att träffa rätt på samtliga är låg.
De mest avgörande pusselbitarna borde rimligtvis lösas betydligt tidigare, precis som flera av topplagen gör säsong efter säsong.
Istället sätter man sig i ett sårbart läge där den mest kritiska delen av lagbygget ska lösas sent på sommaren. Det är för mycket risk.
De mest avgörande pusselbitarna borde rimligtvis lösas betydligt tidigare, precis som flera av topplagen gör säsong efter säsong.
Istället sätter man sig i ett sårbart läge där den mest kritiska delen av lagbygget ska lösas sent på sommaren. Det är för mycket risk.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Stop worrying about what other people think.
I mean, have you met other people?
They're awful.
I mean, have you met other people?
They're awful.
+ 2
"When mama is happy, everybody is happy..."
Eller Happy wife, happy life