Inlägg: 3039019
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäs har missat helt klart.
Men kan inte vara ensam om att känna att Välimäki är inte välkommen längre. Råttigt beteende att signa med oss när han uppenbarligen inte känner sig klar i NHL. Att han skriver på för ett SHL-lag signalerar att han gjort sitt i NHL/AHL för den här gången. Uppenbarligen användes vi enbart som utpressnings/förhandlingsmetod.
Om han inte får förlängt nästa nästa säsong tycker jag inte han ska bemöda sig med att komma hit. Han visade sin karaktär direkt, den klarar vi oss gott utan.
Men kan inte vara ensam om att känna att Välimäki är inte välkommen längre. Råttigt beteende att signa med oss när han uppenbarligen inte känner sig klar i NHL. Att han skriver på för ett SHL-lag signalerar att han gjort sitt i NHL/AHL för den här gången. Uppenbarligen användes vi enbart som utpressnings/förhandlingsmetod.
Om han inte får förlängt nästa nästa säsong tycker jag inte han ska bemöda sig med att komma hit. Han visade sin karaktär direkt, den klarar vi oss gott utan.
+ 3
Dock är ju kommunicerandet att han är klar fast han inte var det horribelt. Nästan så man tror att det var nån sommmarvikarie som råkade posta en prefabricerad artikel?
Finns det ingen granskningsprocess i Brynäs för pressreleaser där flera människor ska lusläsa och granska innehållet från alla tänkbara synvinklar inkl juridiiskt?
Har själv släppt några pressreleaser genom årens lopp i två olika företag (svenskt och amerikanskt) - enligt bägge företagens processer skullle dessa först granskas med mikroskåp av alla tänkbara avdelningar inkl jurister innan något släpptes - var nästan löjligt hur noga det var att inget - INGET - blev fel