Inlägg: 3039044
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Men ge dig nu. Varför ska man ens stå och prata om hur dåliga spelarna man ersätter är om man tänker värva spets? Varför inte säga "Vi ska in med toppspelare" om det är det som ska in?
Varför prata om "Jaaaa men TÄNK PÅ ATT DET MINSANN ÄR JÄTTEDÅLIGA SPELARE VI ERSÄTTER SÅ ALLT ÄR JU BÄTTRE!"?
För läsförståelse i all ära, men någonstans är det ju erfarenhet med Alcen också. Det är ju inte första gången han lovar vitt och brett tidigt för att sedan ändra sig och låtsas som att han minsann aldrig sagt något om toppspelare.
Det är ju helt uppenbart att karln tänker köra sitt race med att sitta lugn i båten hela sommaren igen och panikvärva bredd i november igen.
Varför prata om "Jaaaa men TÄNK PÅ ATT DET MINSANN ÄR JÄTTEDÅLIGA SPELARE VI ERSÄTTER SÅ ALLT ÄR JU BÄTTRE!"?
För läsförståelse i all ära, men någonstans är det ju erfarenhet med Alcen också. Det är ju inte första gången han lovar vitt och brett tidigt för att sedan ändra sig och låtsas som att han minsann aldrig sagt något om toppspelare.
Det är ju helt uppenbart att karln tänker köra sitt race med att sitta lugn i båten hela sommaren igen och panikvärva bredd i november igen.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Huge: Alcens riddare i farten igen . . Så hög hylla som möjligt. Inte högsta som han sagt förut . Dessväre är dom 3 högsta hyllorna tomma så det bidde bara mellanmjölk i år .
+ 2
Det är bara din usla läsförståelse som spökar för dig.
Alcen säger bara att Kopacka, Scott och Vesel var spelare med begränsade roller i laget.
Var i artikeln säger Alcen att han tänker ersätta dessa spelare med breddpelare som också kommer att få samma begränsade roller?
Han säger ju klart och tydligt att han letar på så hög hylla som möjligt, just för att kunna ersätta Kopacka, Scott och Vesel med bättre spelare och som INTE ska ha lika begränsade roller som sina ersättare.
Om det inte är läsförståelsen som brister så beror det sannolikt på att du medvetet vantolkar Alcens svar för att försöka svartmåla Alcen.
Oavsett så är båda alternativen lika oseriösa.