Inlägg: 3039050
Sv: A proposito de nada
Huge: Alcens riddare i farten igen . . Så hög hylla som möjligt. Inte högsta som han sagt förut . Dessväre är dom 3 högsta hyllorna tomma så det bidde bara mellanmjölk i år .
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: "Så hög hylla som möjligt. Inte högsta som han sagt förut ."
Du har 5 hyllor där dom bästa spelarna finns på den översta, dvs hylla nr 5.
Om Alcen nu säger att han letar på så hög hylla som möjligt så innebär väl det att han bl.a letar på hylla nr 5, dvs den högsta.
Eller menar du att det finns nån högre hylla än den 5:e, trots att det bara finns 5 hyllor?
Eller hur har du försökt tänka här?
Du har 5 hyllor där dom bästa spelarna finns på den översta, dvs hylla nr 5.
Om Alcen nu säger att han letar på så hög hylla som möjligt så innebär väl det att han bl.a letar på hylla nr 5, dvs den högsta.
Eller menar du att det finns nån högre hylla än den 5:e, trots att det bara finns 5 hyllor?
Eller hur har du försökt tänka här?
+ 1