Inlägg: 3039065
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Pettisbif:
Har svårt att se att LCs fru skulle ha SÅ mycket att säga om angående valet på djurgården. Definitivt är Stockholm trevligare än tråkiga Gävle, men Wikens pengarpåse måste ju ha varit avgörande här. Finns ju ett liv efter och före matcherna också.
Har svårt att se att LCs fru skulle ha SÅ mycket att säga om angående valet på djurgården. Definitivt är Stockholm trevligare än tråkiga Gävle, men Wikens pengarpåse måste ju ha varit avgörande här. Finns ju ett liv efter och före matcherna också.
+ 1
Så har det varit i alla tider. Men klart spelartjejerna nuförtiden ska ha mest att säga till om. Speglar bara resten av hela samhället.