Inlägg: 3039087
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62:
Det här stör mig egentligen inte ner än att uppenbarligen så har Jussi inte trott på att det ska komma ett nytt avtal med Canes. Därför så har han sett till sig och signat med Brynäs, med en klausul med NHL.
Enl AI så är en re-signing att man signa en spelare när avtalet håller på att gå ut, eller när det gått ut.
Uppenbarligen har Canes haft rättigheterna till 1/7.
Det som stör mig är att det lämnar Brynäs i en skitsits.
Detta har ju varit "klart" i 2 mån?
Man har ju fått ett klartecken och signat ett kontrakt. Varför ska man vänta med att gå ut med det?
Det är ju på samma sätt som 15 juni.
Man signar en spelare som kan sticka innan dess.
Ska man inte säga att man har ett kontrakt innan det?
Är alla Sc idioter på samma sätt som Alcén då?
Det här stör mig egentligen inte ner än att uppenbarligen så har Jussi inte trott på att det ska komma ett nytt avtal med Canes. Därför så har han sett till sig och signat med Brynäs, med en klausul med NHL.
Enl AI så är en re-signing att man signa en spelare när avtalet håller på att gå ut, eller när det gått ut.
Uppenbarligen har Canes haft rättigheterna till 1/7.
Det som stör mig är att det lämnar Brynäs i en skitsits.
Detta har ju varit "klart" i 2 mån?
Man har ju fått ett klartecken och signat ett kontrakt. Varför ska man vänta med att gå ut med det?
Det är ju på samma sätt som 15 juni.
Man signar en spelare som kan sticka innan dess.
Ska man inte säga att man har ett kontrakt innan det?
Är alla Sc idioter på samma sätt som Alcén då?
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Låter osannolikt att Alcen bara har fokuserat på Välimäki och inte jobbat parallellt med andra tänkbara värvningar.
Visst har han tappat en del i tid men på dom otåliga och mest kinkiga gnällspikarna härinne så får man ju uppfattningen att silly season redan är över och serien börjar på lördag. Typ...
Visst har han tappat en del i tid men på dom otåliga och mest kinkiga gnällspikarna härinne så får man ju uppfattningen att silly season redan är över och serien börjar på lördag. Typ...
+ 2
Kommunikationen till fansen var dock mest pinsam och irriterande. Påverkar inte i sig reella backuppsättningen.