Inlägg: 3039114
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Säg inte det. Jag har tidigare flaggat för Casselståhl. Vem vet? Kanske dammar av trästickan och gör comeback?
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Skulle köpa biljetter till utematchen åt några säsongskortslösa människor, konstaterar att Brynäs tar ockerpris för biljetterna. Antar att evenemanget kostar mycket att genomföra men det känns inte rimligt att betala 900 spänn för en sittplats under serielunken, en sittplats som dessutom skulle kunna visa sig vara skitdålig då det är free seating.
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Fast efter 1/7 hade han väl bara haft ett kontrakt med Brynäs och ej med nån NHL-klubb isåfall.
Absolut, men vad har det med saken att göra? Återigen till intervjun med Hemlin i GD: När det gäller detta fall, med Brynäs och Välimäki, handlar det om en spelare som går från NHL till SHL och sedan tillbaka igen. Avtalet är inte designat åt det hållet.
Avtalet han pratar om är 15 juni-regeln, men bevisligen gäller inte det spelare i Välimäkis situation.
Absolut, men vad har det med saken att göra? Återigen till intervjun med Hemlin i GD: När det gäller detta fall, med Brynäs och Välimäki, handlar det om en spelare som går från NHL till SHL och sedan tillbaka igen. Avtalet är inte designat åt det hållet.
Avtalet han pratar om är 15 juni-regeln, men bevisligen gäller inte det spelare i Välimäkis situation.
Så annorlunda förutsättningar.
Vem vet?
Misstänker att Brynäs inte kommer att presentera nån mer spelare i juni i alla fall.