Inlägg: 3039137
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Skulle köpa biljetter till utematchen åt några säsongskortslösa människor, konstaterar att Brynäs tar ockerpris för biljetterna. Antar att evenemanget kostar mycket att genomföra men det känns inte rimligt att betala 900 spänn för en sittplats under serielunken, en sittplats som dessutom skulle kunna visa sig vara skitdålig då det är free seating.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Ändå är det 10.000+ människor som valt att betala ockerpriset efter en halv dags försäljning. Bör betyda att Brynäs hittat ett bra jämviktspris.
+ 6