Inlägg: 3039138
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Ja, det är priset på ståplats om man är med i en av supporterklubbarna. Irrelevant för mina bekanta som inte vill ha ståplats. Sittplatserna är 895 riksdaler styck trots att det är free seating på en kilometer lång läktare. Ockerpris var ordet.
Förstår att det är en kalkyl men förstår inte hur klubben kan sätta de här priserna med gott samvete.
Förstår att det är en kalkyl men förstår inte hur klubben kan sätta de här priserna med gott samvete.
+ 2