Inlägg: 3039353
Sv: A proposito de nada
#33: Inte så populär på sätraåsen har jag hört. Pga hans personlighet inte sina hockeykunskaper.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: angående special teams.
Gällstedt har aldrig vart ansvarig för det.
Att spelare(kanske) tycker hans personlighet inte är skön är deras egna fel.
Han är deras Chef, inte kompis.
Man ska inte vara kompis med sin chef.
Kan man inte acceptera obekväma samtal/beslut/träningsmetoder som kanske kan hjälpa laget att bli bättre så kan spelare i fråga se sig själva i spegeln.
Detta är just det problemet Brynäs haft under +ett decennium. Att tränaren är kanon när man ligger i toppen, vid minsta lilla motgång så blir stämningen i laget skit och fansen börjar skrika. Gång på gång på gång.
Ta in Karlin som head coach vetja, så kan spelartruppen hunsa runt han bäst fan dem vill.
Måste säga, jag trodde stenhårt på Gällstedt i 10 år framöver likt Rönnberg i Frölunda, p g a hans tydlighet, grinighet och dålig förlorare.
Kommit 1:a i HA, 1:a i SHL och 6:a i SHL.
Ska då spelarna börja lipa över att hans personlighet inte är så rolig så kan dem seriöst lägga ner att ens ha en tränare. Någon jävla form av disciplin och krav ska väl för fan behövas, som jag tror alla vill. Men tydligen inte denna gången heller.
Gällstedt har aldrig vart ansvarig för det.
Att spelare(kanske) tycker hans personlighet inte är skön är deras egna fel.
Han är deras Chef, inte kompis.
Man ska inte vara kompis med sin chef.
Kan man inte acceptera obekväma samtal/beslut/träningsmetoder som kanske kan hjälpa laget att bli bättre så kan spelare i fråga se sig själva i spegeln.
Detta är just det problemet Brynäs haft under +ett decennium. Att tränaren är kanon när man ligger i toppen, vid minsta lilla motgång så blir stämningen i laget skit och fansen börjar skrika. Gång på gång på gång.
Ta in Karlin som head coach vetja, så kan spelartruppen hunsa runt han bäst fan dem vill.
Måste säga, jag trodde stenhårt på Gällstedt i 10 år framöver likt Rönnberg i Frölunda, p g a hans tydlighet, grinighet och dålig förlorare.
Kommit 1:a i HA, 1:a i SHL och 6:a i SHL.
Ska då spelarna börja lipa över att hans personlighet inte är så rolig så kan dem seriöst lägga ner att ens ha en tränare. Någon jävla form av disciplin och krav ska väl för fan behövas, som jag tror alla vill. Men tydligen inte denna gången heller.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Gälla är nog bara orolig för att han själv blir tvungen att sätta på sig matchkläderna i höst när det saknas kroppar till höger och vänster
Han har ju dessutom poängterat vid flera tillfällen att han vill att laget ska vara komplett i god tid, vilket praktikanten inte har lyckats ge honom.
Ove blir säkert ny huvudtränare men sen är det oklart vilken av regionens slöjdlärare som blir ass.
Han har ju dessutom poängterat vid flera tillfällen att han vill att laget ska vara komplett i god tid, vilket praktikanten inte har lyckats ge honom.
Ove blir säkert ny huvudtränare men sen är det oklart vilken av regionens slöjdlärare som blir ass.
+ 14