Inlägg: 3039368
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mk: Jag tror det hade varit smartare att ta dammatchen efter herrmatchen, om man nu envisas med att klämma in de samma dag (vilket man vanligtvis ju inte gör annars). Tror det hade varit smartare även ur ett kommersiellt perspektiv. Sen att du väljer att tolka de åsikterna som fan tolkar bibeln får stå för dig, du läser in massa åsikter som jag inte har.
+ 1
Sv: A proposito de nada
mk: Kommer ihåg att dåvarande högste hockeybasen Rickard Fagerlund kläckte ur sig:
!Om min dotter skulle börja spela ishockey skulle jag ifrågasätta hur vi uppfostrat henne. !
Tråkig attityd som verkar leva kvar.
!Om min dotter skulle börja spela ishockey skulle jag ifrågasätta hur vi uppfostrat henne. !
Tråkig attityd som verkar leva kvar.
+ 3
Skillnaden mellan att Herr har din struktur och Dam är
50 år?
När fick Dam hockeygym? 10 år sen? 15?
Från det man startar till att spelare blir såpass bra att man kan och är duktig nog att komma in tar det en tid.
Men visst.
Skit I Dam. Skit I Utematch "för det är för dyrt"
Satsa allt på herrar och så får du gå till sponsorerna med den inställningen.
Kom tillbaka sen och redovisa vad dom sa.