Inlägg: 3039534
Sv: A proposito de nada
Detta med gälla är ju en riktig soppa man vet ju inte alls va man ska tro och vad som stämmer
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Läser detta ang gälla , om det stämmer så är det trist . Har gillat att fokus å kaos inte har legat på tränaren under några säsonger . Att gälla under flera säsonger sagt att han vill ha en viss typ av spelare å att laget måste vara klar tidigt för att få tid att sammanbindas. Spec inför förra var gälla väldigt klar med det . Vilket vi alla vet inte infriades. Inför denna var Alcén klar med att det skulle justeras å vara tidigt klart (nästan) efter Gällas önskan . Vi ser nu att det åter inte kommer ske . Med ett ännu fetare å välfyllt konto å ännu sämre läge med truppen , masken fått lämna utan att ersättas har Gälla till slut ledsnat ?
Brynäs fick dansa 3 säsonger men är det åter tbx till det gamla med kaos ?
Brynäs fick dansa 3 säsonger men är det åter tbx till det gamla med kaos ?