1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779398 inlägg · 7967 ämnen

SM-final 4 - Luleå - Brynäs


Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Fan i helvete
Där rök matchen
3 linor, gå på tre linor för i helvete

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Som resterande skriver. Sämst när det gäller!! Det va nog spiken i kistan. Tack tack

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Som sagt förlust idag så är det godnatt. Så dåligt försvarspel.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Luleåspelarna har ju all tid i världen i Brynäs zon.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Falken: grymt snyggt mål….

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Och där fullbordar vi att tappa en 3-0 ledning, fyfan vad pinsamt!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
havre: Fel på Scotts klubba, den går inte av där normalt sett.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
JÄVLA JUNIORAMATÖRLAG!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
FiddeK: Sämst när det gäller!!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Falken: Full jävla gas framåt nu. Kasta puckar och gubbar på mål.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Inget guld till brynäs.. dom kämpar inget...

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
havre: Nu är nog finalserien över, inget ser bra ut. Kladdigt och vekt över lag.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Fuck!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
havre: grattis brynäs. Sämst när det gäller.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Godnatt. Sämst när det gäller.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
lapad: vi hade chansen men tog den inte.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
En vanlig låsning. Det är vit klubba som går av. Och då släpper han bara sin när han märker det.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
BIF Kungen: Aldrig fattat varför det ska yxhuggas med klubban eller bandysvingar vid sarg. Kan bara gå fel, aldrig rätt.


Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Allard släpper ju si klubba sekunden för sent
Klockren förstärkning
Sen åker han runt som han blivit kapad vid knäna

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
rafalski: Vilken jävla pajas. Håller i klubban och sen efter slaget släpper han den och försöker få med sig en utv. Två min för osportsligt uppträdande är en självklarhet.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Slår sönder Scotts klubba och grinar, vilka jävla sopor

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
BIF Kungen: sluta slå på klubba ovanifrån, lyft klubban underifrån.

Kurs 1 A

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Allard behöver hålla i klubban bättre där:

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Allard släpper ju klubban helt i onödan, en typ av filmning också

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
havre:
Eeeh, släppte han den inte rätt upp o ner där när Scott's klubba gick av? Eller såg jag fel?

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Vilka dramaqueens!!!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Brynäsgubbe: Edit! Scott skulle ha åkt ut

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Supportern: Fin konståkning av Allard.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Köp en lott Scott!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
OJ HAHA hur fan åker vi inte på den

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
lapad: Hahaha, han SLÄPPER klubban och gråter i en minut.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Brynäsgubbe: bra av domarna. Mn kan ju inte bara släppa klubban. Avskyr detta Luleå brutalt.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lindström: Sehr nicht gut 🤔

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Brynäsgubbe: Allard, vilken clown 🤡

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Håll i klubban din jävla sopa.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Supportern: Där hade vi tur. Karma kanske iom att vi råkat ut för samma sak.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Horace76c: Jag sitter bara och uppdaterar den här sidan...

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Fy fan, domarna

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Treklövern1912:
Fy fan, så jävla nervös.
Pendlar framför tvn och ut på altan för att alibikolla på glöden på grillen😱

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Spela enklare för fan. Djoos med livsfarlig pass i egen zon.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lindström: nu börjat vi slänga pucken i försvarzon. Känns farligt varje gång Luleå kommet till avslut. Helt annan pondus än oss.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Treklövern1912: dålig start igen, rörigt och svagt spel

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Brynäs ser helt slutkörda ut

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Brynäsgubbe: Kronwall hade fel.


Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Hurfan kan våra backar ta alla tacklingar i ryggen???
Gör sig så små som möjligt och vänder ryggen till, upp med armar/klubba så är det inte så jävla kul för Lule spelarna att komma in sent HELA tiden


Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Jo förlorar man idag är det godnatt.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Nu kör vi! Vi behöver ha hem den här segern, kriga boys.

« · 2874393 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)