1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779384 inlägg · 7967 ämnen

SM-final 4 - Luleå - Brynäs


Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Vad gjorde Söderström? 4-4?

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Brynäsgubbe: "Bara" gav bort pucken helt i onödan. Inget mål dock.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
OveJärnkrok: Ward lämnar

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Vad är det för icing?

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
havre: Bobby hjälte

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Bra domarn.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Silfver: Ganska fult. Kanske inte så fult ändå när man såg reprisen.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Ärligt, vad gör Silfver där? Ut med pucken för helvete

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
nittontolv: Solklar

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
nittontolv: FULT? Största filmningen idag.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
nittontolv: Jo där kan ett knä ryka!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Skalman13: Helt rätt, vi har haft lite tur detta game med utvisningar, men Luleå hade domarna med sig förra gången!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lulessss: Träsprit!?

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lulessss: Den har Bromé redan kammat hem tyvärr!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lulessss: Håll käften och rannsaka ditt eget jävla lag!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lulessss: Shinnimin åker in skridsko mot skridsko i full fart. Bobby tar emot den bra, finns stor risk för bentackling vilket han var tvungen att undvika i situationen.

Riktigt löjligt att snacka om filmning.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lulessss: Bentackling din jävla skoterraggare. Stick fort som fan härifrån din renknullare

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Skapligt onödig icing av D'Astous där...

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
OveJärnkrok: vad gör CED???

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
havre: Men snälla, sätt hon på bänken. Så där får man fan inte göra

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lindström: Fint litet skutt efter, filmare! Filmare! Filmare!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lulessss: Nejdå. Solklar utvisning och en förstärkning möjligtvis...oklart. Inte värre än Bromé isåfall.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
VARFÖR SLA ALLTID DASTOUS FÖRSÖKA GÖRA MÅL I TOM KASSE?!

alla andra håller sig från dem där jävla icingen

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lulessss: Bentackling. Han ska vara god att det inte är en femma

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Luleå spelarna och fans är så osportsliga. Från idag kommer jag hatar Luleå

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Vad fan gör CED?

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lulessss: Många grisar i ditt lag idag!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Jag kollar med typ 10 minuters intervall på klockan och det har gått en jävla minut på matchklockan.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Avstängning på den medvetna slashing på Rödin.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
nittontolv: Sviniga Luleå.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Hur kan de inte ta en tvåa på oneill också...

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Ful-Luleå.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Brynäsgubbe: Helvete vilket jävla fult hugg. Stäng av för fan.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Zappaholic: men aldrig någonsin har de r blivit en femma. Herregud

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Två riktigt fula tilltag av Luleå där. Ute efter att skada? Den låga klassen fortsätter..

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Hoppas att det där jävla Luleåplanet störtar i Bottenviken. Vidrigt jävla lag.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
nittontolv: Där ska både Hedqvist och O’Neill ha varsin 5a om domaren gör rätt.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
dabif: Yxhugg över knät okej framledes alltså? Ok, då vet vi.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
{9382}: Äntligen bra dommare! Fan så fint man blir glad kör dessa nästa game också! <3333

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lulessss: Modigt du, stick!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lulessss: På riktigt? Håll käften.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Lulessss: Haha, nej. Fast jag förstår att du drar den slutsatsen, efter att ha sett hur ni uppenbart tränar på att falla, vädja till domaren och publiken. Ynkligt!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
X-Län: Jag kommenterar i affekt

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
BIF Kungen: yeeees, grattis vänner🇧🇪🇧🇪🇧🇪

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
underbar seger!!!!!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Hotel Trivigno!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Peja: Smutsiga Lulä. Och där var hemmafördelen återställd!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
BIF Kungen: kommentarerna gråter!

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Så ja! Trivigno i öppen kasse! Skönt att tysta publiken och att Brynäs kom igen ordentligt efter att Luleå gjorde 3-3.

Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
BIF Kungen: Tackar!

« · 2874495 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)