1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779482 inlägg · 7967 ämnen

Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10


Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
rafalski: Är det en protest mot att ledningen tagit in en ny målvakt eller vad sysslar de med??? Greiss hade nog hellre varit i ECHL eller var Sharks nu har laget under AHL

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
Gurra88: Greiss ser lite ringrostig ut men det är ju
riktiga skitmål som försvaret bjuder på.

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
just nu spelar de ingen roll :P

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
I ärlighetens namn har Svedberg spelat bättre på senare än vad Greiss gjort idag. Greiss borde tagit 1:an och 2:an, då hade det blivit en annan match. Bara att komma igen nästa match dock!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
Välkommen, Greiss, till Brynäs - elefantkyrkogården.

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
Roxio: Vårda språket

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
Vilka tror dom att dom är ? Vi är avklädda,förnedrade,utskämda av f*ckin Ssk....


Vi kan ha Luongo i kassen, det spelar fan ingen roll när vi viker ner oss i varenda jävla situation över hela banan. Idag pissar dom på klubbmärket. Jag känner mig förolämpad som supporter. Tack som fan

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
Skitstöveln: Det är kul att se SSK tränaren mot NC, Man hör Popovic hela tiden men NC är tyst som en mus

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
MarcusElving: NC&co urinerar på fans, klubbmärke och beter sig som jävla svin mot Greiss, så jävla taskigt så det finns inte!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
The big N gör inte ett skit i båset. Han har fastnat, fastnat i något som bara han fattar. Va kass han är!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
henke1: Snart blir du avstängd - vårda språket :P

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
sylf: Undrar när NC ska börja coacha, för d e väl ändå det han är anställd för?

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
Skitstöveln: Absolut,för spelarna bjuder till tycker du?

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
Storhonken: Vad fan händer? ser inte matchen idag. och tur är väl de. Är Greiss lite ringrostig?;)

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
fortfarande ingen timeout jävla sopp tränare

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
Det är så jävla pinsamt när Brynäs klappar ihop totalt - som bara dom kan göra!!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
sylf: Fy fan vilka sopor, när vi äntligen fått en målvakt så agerar resten av laget som muppar! Hjälp Greiss för helvete!!!!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
jävla pinsamt !

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10

Men in med Svedberg nu, Greiss ska inte behöva stå ut med det här....

Fy fan vad dåliga vi är idag, pinsamt, värdelöst!


Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
Storhonken: Dom pissar på klubbmärket, återigen!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
Storhonken: Den som bör skämmas allra mest är NC - en katastrof till coach !

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
Jag tycker synd om Greiss, han har inte fått någon hjälp alls idag..

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
sylf: DET ÄR USELT!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
Hejja Brynäs friskt humör...Snacka om att skämma ut sig.

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
Skitstöveln: DOM ÄR SÅ JÄVLA USLA ATT JAG KRÄKS!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
vafanananasnnannfsdaasfsd asdfgfjfhklgjlökghögöj

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10

Roxio: Men skojar du?? Vad ska han göra på den där? Allvarligt?

Jag ser redan rubrikerna av journalister som inte ens har sett matchen.


Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
Lindström: nej.. vad är fel?

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
MarcusElving: Så har Ekholm spelat 1-1 med sig själv. Tänk att Brynäs näsan alltid släpper in ett mål nästan direkt efter att själva ha gjort ett, go figure?

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
Storhonken: OJ, han gjorde ett misstag! Är du lika uppmärksam på det som är bra från hans sida?


5-1

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
Ser inte stabilt ut där bak..))

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10

Ekholm bjuder tillbaka

Där var matchen


Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
trist för Ekholm..

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
efterbliven speaker i ssk !

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
Ekholm våran gud...tjena.

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
Skitstöveln: Ja ska det bli tvåsiffrigt eller inte det är frågan..

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
pekka85: Känns svårt hörrödu!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
vafan äckliga ssk !

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
mikeymike: HUR KAN DOM HA SÅDAN TUR ?

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10

Jag tycker inte att vi får några långa/kraftfulla anfall alls..

Kom igen nu.


Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
pekka85: Kan DIF vända 0-3 kan vi också! Kämpa brynäs!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
MarcusElving: JAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
vilket nyförvärv !

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
sylf: Det ska vara en Ekholm i år, han är nog den enda som har fattat att det lönar sig att skjuta!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10

EKHOLM VÅRAN GUD!



Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
Kungen!

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
MarcusElving: Ja.vad gör Järnkrok på blå igentligen?
Han måste ju vara högre upp i banan.

Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10

OJ vilken fullständig kontroll SSK har på matchen just nu.. Tiden bara rinner iväg. Sjögren i SSK-kassen lyser av självförtroende också.

Blir svårt det här.


Sv: Södertälje SK-Brynäs IF 26/10-10
Deras skit i mål var ett spöke förra gången de möttes också.

« · 1295988 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)