1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778978 inlägg · 7967 ämnen
« · 122838 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: BIF - LHC
5-2 Micko Luovi

Sv: BIF - LHC
KentaK: Ram är bra, men jag tycker att han släpper lite oroväckande mycket returer. men än så länge har ju backarna varit med o ränsat bra

Sv: BIF - LHC
KentaK: Det lär nog ta en halv säsong att fatta att LHC är bra.

Sv: Tips. Brynäs-Djurgår´n
Brynäs vinner med 5-2.
Miettinen, Anger Larsson, Molin och Bergqvist gör mål för Brynäs.

Sv: BIF - LHC
Tågny: Hur ser tredje ut?

Känns relativt stabilt nu när Ram har spelat så pass bra väl!??

Sv: BIF - LHC
Jaaa, Myran ut på två minuter.

Sv: BIF - LHC
Lilljanne: Dom dominerade i första, men i andra fick LHC två snabba mål och Brynäs blev lite shockade.

Sv: BIF - LHC
Lilljanne och Tågny:
Det är nog bara att inse, LHCs värvningscirkus har lönat sig med avkastning!!
Det kommer nog inte bli någon flopp trots att dom flesta tippat så..

Ram kommer nog att vara en frontfigur i serien i år, han kändes ruskigt stabil mot Leksand senast.. även om ett av målen var billigt så va han rena rama väggen jämfört med Aspen ifjol!!

vi vinner idag
fantastisk målvakt säger jag bara

Sv: BIF - LHC
Tågny: Jag ser hellre att Brynäs dominerar.

Sv: BIF - LHC
Lilljanne: Ram dominerar

Sv: BIF - LHC
KentaK: Hockeylive

Sv: BIF - LHC
11-30 i skott efter två och en halv period! Va faan?

Sv: BIF - LHC
Tågny: Ok, hur följer du matchen?

Sv: BIF - LHC
Power Play för Brynäs nu

Sv: BIF - LHC
Nej! Det verkar som att dom inte får spela något. Det har varit några utvisningar som har ryckt sönder matchen. det kan nog vara en anledning till att dom inte fått spela.

Sv: BIF - LHC
Tågny:
Hur ser det ut för bolibompa, får dom spela något??

Verkar som att det här med Eskos skott-statistik har satt fart i målskyttet, jävlar vilken utdelning!!

Sv: BIF - LHC
Det där med skotten beror nog på utvisningarna. Dom schanser som brynäs har haft har varit bra

Sv: BIF - LHC
Tur att den blir splittrad p.g.a. paus...

Sv: BIF - LHC
Nej! Det håller inte. man orkar inte en hel match om man ska spela 4 mot 5 hela tiden.

Sv: BIF - LHC
4-14 i skott!! Spel mot ett mål, eller?

Sv: BIF - LHC
Ove Molin åker ut för Holding

Sv: BIF - LHC
Molin utvisad... Det här håller inte i längden nu..

Sv: BIF - LHC
"Två spelskickliga lag" säger dom i radio. Vad fan har hänt med LHC?

Sv: BIF - LHC
Ah, Nyllet utvisad...

Sv: BIF - LHC
Peter Nylander visas ut

Sv: BIF - LHC
Power play för Brynäs. Molin hakades upp när han kom med fart genom Linköpings zon.

Sv: BIF - LHC
Nu då... PP för BIF!

Anger hänger in den.

Sv: BIF - LHC
Ok, det var nog bäst...

Hoppas han har nåt klokt att säga dom.
Något i stil med "Skärp er!"

Sv: BIF - LHC
Och i Sthlm fortsätter dom att bråka...
29.19 2 min SSK 52. LARSSON, Peter HOOK
28.34 2 min DIF 23. LINDQUIST, Fredrik ROUGH
28.34 2 min SSK 7. BJÖRCK, Jesper ROUGH
27.33 2 min SSK 34. POPOVIC, Peter CROSS
25.59 2 min SSK 80. ZETTERBERG, Patrik HOOK
25.21 2 min SSK 23. KARLSSON, Gabriel HOOK
25.02 2 min DIF 9. OTTOSSON, Kristofer HO-ST

Sv: BIF - LHC
Time out, Brynäs

Sv: BIF - LHC
Sandberg ska det va

Sv: BIF - LHC
Återstå att se om man lärt sig nåt från förra året nu.....Håll i nu för fan.

Sv: BIF - LHC
Larsson hade nyss läge för 5-2 men Sandber styrde den i stolpen.

Sv: BIF - LHC
Illa illa! Kom igen nu!

Sv: BIF - LHC
nu får dom sluta att släppa in
och göra lite mer mål

Sv: BIF - LHC
Faaaaaan!!! 4-2

Sv: BIF - LHC
Brynäs begärde målkamer efter ett stolpskott, men det underkändes

Sv: BIF - LHC
Hmm... PP för LHC...

Sv: BIF - LHC
Åt vilket håll?

Sv: BIF - LHC
Målkamera på gång.

Sv: BIF - LHC
Lilljanne: Dom gjorde ett byte i första perioden innan fösta och andra kedjan kom i gång.

Sv: BIF - LHC
Tågny: Har du koll på om juniorerna lirar?

Sv: BIF - LHC
Ram tappad pucken.

Sv: BIF - LHC
Ajaj...

Sv: BIF - LHC
4-1

Sv: BIF - LHC
4-1

Sv: BIF - LHC
Martman: TIPS BIF-LIC 8-1..

Sv: BIF - LHC
Det hade han =)

Sv: BIF - LHC
4-0 Sjödin, Assist Janne Larrson

« · 122838 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Vore tråkigt om du lämnade Tommy. Många som uppskattar dig härinne
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)