« Föregående · 2954219 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
lapad:
Bristedt filmar som vanligt... skönt att inte domarna går på det.
Blir böter igeeeeen för den grisen!!!
Bristedt filmar som vanligt... skönt att inte domarna går på det.
Blir böter igeeeeen för den grisen!!!
+ 1
Sv: A proposito de nada
{11102}: Det dröjer väl intr längre än 20 sekunder innan Rögle fans gapar efter utvisning, övertygad om det
Sv: A proposito de nada
Skalman13: Lite skillnad på intro med skönsång i ALLA andra Shl arenor än vad hela hockeysveriges lag kan mäkta med....
OTOLIGT trötta Brynäs Hej.... Och veligt intro i mer än 10 år.
Aja, inte det viktigaste men man sa inför förra säsongen att man skulle se över arena upplevelsen. Vilket man inte gjort överhuvudtaget.
OTOLIGT trötta Brynäs Hej.... Och veligt intro i mer än 10 år.
Aja, inte det viktigaste men man sa inför förra säsongen att man skulle se över arena upplevelsen. Vilket man inte gjort överhuvudtaget.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Skalman13: Väldigt få Danskar skulle vilja bli förknippade med Ängelholm.
+ 1
Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Lite kuriosa på det.. Företagets grundare Pär Mårs har spelat juniorhockey Brynäs
Mårsblade lät nog inte lika internationellt 😄
Mårsblade lät nog inte lika internationellt 😄
Sv: A proposito de nada
SaggeBoy:
Såklart inte. Bara dumt att matcha honom hårt i början.
Däremot är han med laget. Och förmodligen 2a keeper.
Är tämligen säker på att Erik vaktar kassen på lördag.
Dessutom är Clara duktig.
Såklart inte. Bara dumt att matcha honom hårt i början.
Däremot är han med laget. Och förmodligen 2a keeper.
Är tämligen säker på att Erik vaktar kassen på lördag.
Dessutom är Clara duktig.
Sv: A proposito de nada
hahii:
Man lär sig av sina misstag. Iaf gör jag det.
Jag måste såklart vakna min tunga hädanefter också och inte bara säga åt er andra när jag/vi inte känner till hela sanningar om en spelare som går tungt.
Lite komiskt endå att du suttit och letat upp det jag skrev för såpass längesen. En eloge för det arrangemanget. Kul att jag sätter avtryck här i boken.
Man lär sig av sina misstag. Iaf gör jag det.
Jag måste såklart vakna min tunga hädanefter också och inte bara säga åt er andra när jag/vi inte känner till hela sanningar om en spelare som går tungt.
Lite komiskt endå att du suttit och letat upp det jag skrev för såpass längesen. En eloge för det arrangemanget. Kul att jag sätter avtryck här i boken.
Sv: A proposito de nada
Silfver: Bandyklubben tycks ha fullt lag igen inför kvällens drabbning. Tuff match att vänta.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Silfver: håller med, senast saknades tunga pjäser, är väl ”en risk” för oss att några/alla är tillbaka.
Men som sagt: jag har ingen koll. Hägg (m.fl.) ”får gärna köra folk genom sargen” som Hallam har sagt ..
Men som sagt: jag har ingen koll. Hägg (m.fl.) ”får gärna köra folk genom sargen” som Hallam har sagt ..
+ 2
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: spot on kompis👊
Älskar open-ice (bara se min profilbild, Kronwall, mästaren själv) men en son tackling i dag är ju nästan åtal-bart.
Med det sagt; jag ser gärna mer än tre😎💪
Älskar open-ice (bara se min profilbild, Kronwall, mästaren själv) men en son tackling i dag är ju nästan åtal-bart.
Med det sagt; jag ser gärna mer än tre😎💪
+ 1
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Hur ser Rögles skadelista ut? Som den såg ut innan uppehållet hade poäng ikväll inte varit orimligt.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Nu vill jag se Hägg agera som i Tre Kronor. Skräm livet ur skåningarna.
+ 5
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Apropå open ice, har dom fått upp Friedman än? Kanske ligger kvar på isen?
Länkar:
- YouTube
- YouTube
+ 4
Sv: A proposito de nada
KulaShaker: känns väldigt svenskt, ska väl gå genom ett hundratals bord innan man kan ta ett beslut om det.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Gärna i första bytena också för att sätta tonen och visa vilka som bestämmer.😎
+ 3
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Hoppas Berra kan spela idag. Då får Berra, Witkovski och Hägg stävja Rögles på-gränsen-spel.
Vill se hattrick i open ice
Vill se hattrick i open ice
+ 17
Sv: A proposito de nada
Gameday idag; blandade känslor, bra för hockey-abstinensen MEN väldigt tufft motstånd, Rögle borta.
Är imponerad av dem, bra fart, fys, nasty (spelar ofta väldigt nära gränsen, ibland över) och en bred trupp (när de är skadefri). För några veckor sedan hade många på skadelistan, har ingen koll på hur den ser ut idag.
Hur tippar ni?
Själv hoppas jag på 3-3, sen kan det går hursomhelst.
Är imponerad av dem, bra fart, fys, nasty (spelar ofta väldigt nära gränsen, ibland över) och en bred trupp (när de är skadefri). För några veckor sedan hade många på skadelistan, har ingen koll på hur den ser ut idag.
Hur tippar ni?
Själv hoppas jag på 3-3, sen kan det går hursomhelst.
+ 2
Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Är väl gamla brynäsforwarden Per Mårs (apropå Jobs/Mårs/Floberg i tidigare inlägg) som är en av de som ligger bakom företaget.
+ 3
« Föregående · 2954219 · Nästa »
