« Föregående · 2928100 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Herregud, kan knappast skriva av nervositeten. Så skönt med en vinst, det är man inte direkt bortskämd med i år.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Cred till Rödin också, finns fan ingen som sliter så mycket som han gör.
+ 24
Sv: A proposito de nada
Charles: Äntligen lite uppoffrande och kämpande spel plus en Clara som var aktiv på slutet!
+ 12
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Prime Rödin & Scott sätter den kontringen, men nu blev Scott ikappåkt av deras kille.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Rodrigo: Ja, Brynäs är dessutom helt oförmögna att få stopp i spelet i den här matchen. Jag är besviken över att en spelare som Kempny inte klarar av det.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Thellen: Tycker den är solklar. Otroligt klantigt. Kommer förmodligen kosta oss.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Sportnisse: Slarvigt men helt klart "rutinerat" av Örebroaren. Han var inställd på att falla.
Sv: A proposito de nada
Att ge upp sitt egna spel och börja spela på resultat med 6-7 min kvar är som att be om ett baklängesmål.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Jag tycker att vi blev alldeles för passiva, kan straffar sig
+ 1
« Föregående · 2928100 · Nästa »