Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Frisco: Då jag låg på soffan slötittande på video & eftermiddagslurade lite medans ni jagade videobilder (bildbilder tihi tihi) så kunde jag ju inte godkänna DrOctagons riktiga länk.
När Paddan sedan 20 minuter efter doktorns inlägg for till Portugal och tog dig med sig och att Metal Guru som vanligt tog en chans när han ser en så spårade spårvagnen ur.
Att Poffa ingrep är fullt förståeligt även om jag tror att Poffa njuter av tävlingsledningsmakten litegranna.
Ojjj! Så där stor var inte bilden på [url=www.hotellet.has.it]http://www.hotellet.has.it[/url] där jag "tog" den ifrån.
DrOctagon:
Om denna duger så vill jag se en bild på en buss målad i Byberg & Nordins färger.
Nu måste tävlingsledningen styra upp lite, märker jag. Den korrekta lösningen på Salles önskan lämnades av DrOctagon. Därför är det en Emmljunga twin cerox som gäller som önskning.
Paddan och Frisco:
Jag fattar inte riktigt, vad är det för fel på DrOctagons bidrag?
Salle: Mitt bidrag är denna fina Video2000-maskin.
Min önskan, om bilden godkänns, är en bild från stadsdelen Alfama i Lissabon
DrOctagon:
[bild]www.quasimondo.com/archives/wallboy.jpg[/bild]
[url=www.quasimondo.com/bragolincryingboy.php]Här är en sida med massa tåriga ungar[/url] spana speciellt in den längst ner på sidan. Kitsch will make you happy...
Jag vill se en riktigt gammal och STOR video. Ju äldre, större, fler LED-displayer och uddare videosystem desto bättre.
El Maco: På hennes hemsida så fanns hela serien (7bilder).
Bäst är nr 4/7 Williamsburg NY vs Morgongåva Uppland. Tyvärr kan man inte klistra in bilden pga copyrights.
[url=www.linaphoto.com]Klicka på "theme", "williamsburg vs sweden"[/url]
DrOctagon: Okejdårå. Med tvekan godkänd. Vad vill du se?
Här är en bild på williamsburg och svensk bondhåla.
Paddan: Den godkänns.
Antar att önskan om den rosa elefanten är den som gäller nu då.
Salle: Jo, jag insåg ju att jag var ett antal årtionden för tidig i min tro att det var BP som fanns där då. Det torde väl vara just Shell, som du nämner, som var först just där med att sälja soppa (?).
Frisco: Njae, de rörelser som går att finna där i dagsläget är väl lite mer åt det ohälsosammare slaget. Ja, iaf den effekt som blir av det man kan inhandla där..
Nån annan som vet?
På tal om mackloggor, här är mina topp-3, rent utseendemässigt:
1:
2:
3.
Frisco:
[bild]www.friskaviljor.y.se/backe.gif[/bild]
Jag vill se en bild (foto finns nog inte) på John Paul Clayton i "bråk" med ett eller flera vilda djur precis som hans mer kände far brukade göra.
Salle & Frisco:
Jag håller med er i detta. På bilden ser man en skylt med en ring och en text som skär genom ringen i vänster och höger båge. Om jag inte missminner mig så hade mackägaren i Lugnvik en sådan liggande inne i sin "Gör det själv"-hall. I så fall skulle det kunna stå "Petrol" på den.
Här kan nog Lumber Jack rätta mig, han har säkert också gått omkring där inne och tittat på någon gammal skrothög som skulle renoveras till nyskick.
Salle:
Du menar att jag skulle vara maktmissbrukare? I så fall skulle jag stängt av er alla för länge sedan. Just for the kicks, så att säga. Nä, här ingrips det bara då det är på väg att gå över styr. T ex när Metal Guru med sina krumiluriga inlägg riskerar att få svar som för iväg tråden på stickspår.
Jag har stenkoll, mina vänner. Vad var det vi skulle hitta?