Café

Grupper · 49967 inlägg · 1048 ämnen
« · 514619 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Hitta bilden!
Salle: keywest.com/attractions/images/spoint.jpg

När vi ändå är inne på USA vill jag se en bild på en hel racingoval.

Bättre att förekomma än att förekommas. Och dessutom vill jag inte ens komma i närheten av några armhävningar så...

[bild]pages.prodigy.net/bote/signs/images/us1mile0_2.jpg[/bild]

Får jag önska igen nu? Om så så vill jag se betongklumpen som finns vid kontinentala USA:s sydligaste punkt (som faktiskt är på en ö).

Sv: Roliga länkar

En rolig flash-film som alla HS-rookies borde få se innan de får tillåtelse att agera fritt på forumet. Är dock för ett annat forum men iden går nog fram hos de flesta. Annars kan kanske nån göra en HS-variant.

[url=home.comcast.net/~benbrausen/Funny/Posting.swf]"HOHOHO Jimmy! You aint ready to start a new thread yet"[/url]

Frisco:
Trabant-Stretchlimousine.
Vill ha.

Salle: Men kom igen nu..... :-)

Frisco: Usch vad jag vill godkänna den men... icke. :-))

Salle: Det börjar bli svårare att hitta på nya önskningar än att hitta bilden...

Jag vill se en bild från nollpunkten på US Highway 1 (skyltbevis i bilden)

Salle: Fick en bubbla med denna trabant: www.26ps.de/bild.htm

En oerhört vacker skapelse.

65selander: Hur enkelt som helst...

[bild]www2.herjedalen.se/forening/2103/Anja%201.jpg[/bild]

Salle:

[url=www.grrgh.com/007/bilder/filmer/drno/walter1.jpg]Pickadoll[/url]

Jag vill se Anja på en bild som är tagen i Vemdalen

Salle: Jag vill se James Bonds (klassiska) pistol.

Frisco:
en sån höll jag på att köpa i Ungern för kaffepengar, innan jag insåg att jag aldrig skulle få köra den i Sverige.
avgasreningen, den avgasreningen...

Salle: Skulle skrivit i originalfärg men glömde det.

Frisco: Inte som man tänker sig en Trabi men ändå...

[url=pascalpierart.free.fr/photos/script/albums/userpics/10001/normal_TUNING%20Trabant%20601%20Combi.JPG]Trabant Kombi[/url]

Salle: Fast du vet väl att Cuba Cola funnits längre i Sverige än den mer illasmakande uppstickaren Coke.

Jag vill i alla fall se en bild på Trabant Kombi.

Frisco: Den godkänner jag.

Frisco: Nope.

Mats Edström:

[bild]www.aftonbladet.se/kultur/0401/08/KULTUR-08s04-asanisse-10.jpg[/bild]

En Coca-Cola-originalflaska är nästa på listan.

Mats Edström: Godkänd... ;)

Sv: Tankar efter Oscarsgalan

scim:

Visst är det en smärre bedrift :-) Rescensionen likaså. Man blir faktiskt sugen på att sätta dina omdömen på prov.

Sideways och en Capitel de Roari...kan det vara en bra början?

Tycho: Wrestlaren heter Asbjørn Riis.

Jag vill se Åsa-Nisse...om jag får godkänt förstås.

Tycho: Klart godkänd!!!

Salle: *skratta* Ja den var det väl inte så mycket tvekan om... Funderade ett tag på att ta fram min inspelning från Nu blåser vi snuten inspelning från 1986 och klippa in en ruta som jag sedan kunnat skicka på framkallning och därefter scannat in... Men gissade att jag inte skulle hinna innan ngn annan... ;)

Dessutom hade det varit surt att klippa sönder min raritet... =)

Mats Edström: Nu får du en till och så anser jag att det är godkänt... ;)
Jag vill ha en dansk wreslingbrottare...

Tycho: Du kan få denna bilden av mig istället [url=www.early-birds.com/images/gallery/sandrobmapleont.jpg]för denna måste godkännas[/url].

Så kom med din önskning.

Mats Edström: Godkänd?

Mats Edström: Längst ner till höger i postern... =)

Mats Edström: En hårig, varsågod!

En Pontiac Trans Am i svart och guld, tack.

Salle: Ja...varför gjorde du det??? Fast baksidan är bättre, måste jag säga.

Salle: Varför skrev jag baksida när jag menade framsida.

[url=www.hockeysnack.com/user/files.php?showfile=magnus_och_brasse__varning_for_barnback.jpg&user_id=19]Så här ser baksidan ut[/url]

Mats Edström: Hittade bara pyttesmå bilder så jag la in denna i mitt filarkiv.

[url=www.hockeysnack.com/user/files.php?showfile=magnus_och_brasse__varning_for_barnfront.jpg&user_id=19]Varning för barn (baksida)[/url]

Jag vill se en hårig spindel.

Salle:

Varsågod, här kommer de tre vise...

Om bilden faller dej påläppen så önskar jag mej en bild på Magnus & Brasse, helst från någon av deras shower.

Poffa: Bugar ödmjuk...

Då vill jag se en bild med "Il Buono, il brutto, il cattivo" som nämts i Clintantråden.

Salle:

Du slipper moderering, den här gången. Om Stigsson godkänner så är det din tur att önska.

Stigsson: Med risk för att bli modererad så kommer Shrek & åsnan. Jag slänger även med fru Shrek som bonus.

[bild]www.karamellkungen.se/candyking/images.nsf/0/7DB403388D00D690C1256F0F0032299E/$file/shrek2banner.gif[/bild]

perra: Killen som sitter på är en same jag lovar.

Jag vill se Shrek och åsnan.

Sv: Vad är väl en...
Et tu Brute: Låt mig se om ja fattade dig rätt...; Du ser allstå hällre på Oscarsgalan än på SM-slutspelet? i så fall har ja bara en sak att säga:
E DU TOKIG!!??

Sv: Clintans bästa!!
mok:
Clintans bästa är Bird - en jazzfilm om legenden Charlie Parker...
Clintan har visat sej bättre på att göra filmer, som skådis var han sådär, men som tuff polis var han KUNG.

MAKE MY DAY

mattias - 74: Den Onde, Den... den är grym den filmen men gillar även Örnnästet som nämndes.

mattias - 74: Hur kan ni glömma Broarna i madison county... *skratta*

mattias - 74: Örnnästet ! Så det så ( c :

Clintans bästa!!
Med tanke på Clintans 75 års dag snart är det dags för en omröstning!!!
Vilken är han s bästa film han medverkat i!

Mitt svar är tveklöst Den Gode Den Onde Den Fule. Tillsammans med Lee Van cleef gör han westernfilmen till ett mästerverk!

Et tu Brute:

Det är väl iofs ingen vidare bedrift, man ser ju rätt mycket film (5-6 i veckan) och för ovanlighetens skull har man lyckats komma över alla de nominerade. Sedan har ju Paddan iofs en poäng i det han skriver också...

Helt apråpå något annat:
City vände just 0-2 till 3-2 mot Norwich på Carrow Road, firma Wright-Phillips/Fowler firade stora triumfer och avgjorde i 92a. Hurra, hurra, hurra.

Et tu Brute: Äh, scim tillhör väl den där studentkategorin med alldeles för bra bredbandsanslutning och lite för mycket ledigt utrymme i datorn som måste fyllas med jämna mellanrum, antar jag. Samt väldigt glest schema ;)

scim:

Imponerande! Hur *** hinner man se och sätta sig in i allt? Dom filmer jag ser har oftast redan hunnit få en Oscar, eller åtminstone redan varit nominerade.

Sv: Fulaste skivomslagen?
65selander: DEN tävlingen vann du innan den kom igång. Det var förmodligen de vidrigaste omslag jag har sett sedan Göran Rydh gjorde singeln Jogging.

Fulaste skivomslagen?

Länkar till min pres där jag har en PP-Presentation. Spara ner den på disk och njut utav stilfulla Skivomslag

« · 514619 · »