Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Bättre att förekomma än att förekommas. Och dessutom vill jag inte ens komma i närheten av några armhävningar så...
[bild]pages.prodigy.net/bote/signs/images/us1mile0_2.jpg[/bild]
Får jag önska igen nu? Om så så vill jag se betongklumpen som finns vid kontinentala USA:s sydligaste punkt (som faktiskt är på en ö).
En rolig flash-film som alla HS-rookies borde få se innan de får tillåtelse att agera fritt på forumet. Är dock för ett annat forum men iden går nog fram hos de flesta. Annars kan kanske nån göra en HS-variant.
[url=home.comcast.net/~benbrausen/Funny/Posting.swf]"HOHOHO Jimmy! You aint ready to start a new thread yet"[/url]
Salle: Det börjar bli svårare att hitta på nya önskningar än att hitta bilden...
Jag vill se en bild från nollpunkten på US Highway 1 (skyltbevis i bilden)
Salle:
[url=www.grrgh.com/007/bilder/filmer/drno/walter1.jpg]Pickadoll[/url]
Jag vill se Anja på en bild som är tagen i Vemdalen
Frisco: Inte som man tänker sig en Trabi men ändå...
[url=pascalpierart.free.fr/photos/script/albums/userpics/10001/normal_TUNING%20Trabant%20601%20Combi.JPG]Trabant Kombi[/url]
Mats Edström:
[bild]www.aftonbladet.se/kultur/0401/08/KULTUR-08s04-asanisse-10.jpg[/bild]
En Coca-Cola-originalflaska är nästa på listan.
scim:
Visst är det en smärre bedrift :-) Rescensionen likaså. Man blir faktiskt sugen på att sätta dina omdömen på prov.
Sideways och en Capitel de Roari...kan det vara en bra början?
Tycho: Wrestlaren heter Asbjørn Riis.
Jag vill se Åsa-Nisse...om jag får godkänt förstås.
Tycho: Du kan få denna bilden av mig istället [url=www.early-birds.com/images/gallery/sandrobmapleont.jpg]för denna måste godkännas[/url].
Så kom med din önskning.
Salle: Varför skrev jag baksida när jag menade framsida.
[url=www.hockeysnack.com/user/files.php?showfile=magnus_och_brasse__varning_for_barnback.jpg&user_id=19]Så här ser baksidan ut[/url]
Mats Edström: Hittade bara pyttesmå bilder så jag la in denna i mitt filarkiv.
[url=www.hockeysnack.com/user/files.php?showfile=magnus_och_brasse__varning_for_barnfront.jpg&user_id=19]Varning för barn (baksida)[/url]
Jag vill se en hårig spindel.
Salle:
Varsågod, här kommer de tre vise...
Om bilden faller dej påläppen så önskar jag mej en bild på Magnus & Brasse, helst från någon av deras shower.
Poffa: Bugar ödmjuk...
Då vill jag se en bild med "Il Buono, il brutto, il cattivo" som nämts i Clintantråden.
Salle:
Du slipper moderering, den här gången. Om Stigsson godkänner så är det din tur att önska.
Stigsson: Med risk för att bli modererad så kommer Shrek & åsnan. Jag slänger även med fru Shrek som bonus.
Länkar till min pres där jag har en PP-Presentation. Spara ner den på disk och njut utav stilfulla Skivomslag
När vi ändå är inne på USA vill jag se en bild på en hel racingoval.