Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Frisco:
Fågel, helt klart. Inte nog med att jag fick se en, jag fick se flera. En sådan som är överst har undertecknad, perfekt verktyg om man skall sätta upp paraboler.
Önska, vettja.
[url=web.telia.com/~u52506885/stella.htm]Årets vinnare av Stella-priset eller Only in the US of A[/url]
Chief: Kunde du inte hittat en coolare bild på Snake Plissken???
Men om NuMo (bara) godkänner min fjärilsbild så ger din ormbild dig klartecken att önska.
NuMo:
[bild]stevemcqueenweb.free.fr/images/papillon.jpg[/bild]
Om detta är riktigt så vill jag se en annan fånge som på ett annat sätt slogs för sin frihet en cool film. Dock var det i en storstadsdjungel som flykten utspelade sig. "Dont call me Snake..." är en ledtråd.
NuMo: Då jag missat i mina garderingar så får jag väl godta din Spitfire MkI av märket Triumph.
Jag ville dock se en sån här:
[bild]www.supermarineaircraft.com/Images/About/gpjones%201a.jpg[/bild]
[url=www.supermarineaircraft.com/About.htm]Supermarine Aircraft Spitfire MkXXVI[/url]
NuMo: Med risk för förvirring. Det är ingen riktig Spitfire utan en stor modell, så stor att det finns en variant med 2-sits cockpit (tandem).
Ähh det är en replica helt enkelt.
NuMo: Vill inte vara den som är den men jag hittade detta i mittt googlande.
"However, around this time, a Finnish policeman, Pauli Siitonen, started experimenting with keeping only one leg in the groove and using the other for pushing off. Of course soon one leg would get tired and he'd have to switch legs. This was known as the 'Siitonen Step' or 'half skating'."